14-08-2010



du är så mycket för mig. du är inte bara en kille jag har älskat i 2 ½ år utan också en mycket bra vän. vi kan göra kompis saker skratta o ha hur kul som bara kan ha. men vi kan också göra kärlekskompissaker. kanske ligga en hel dag i sängen o bara pussas. sånt underbart o helt fantastiskt mysigt.
philip du gör mig till en hel person. utan dig hade jag inte vatt den jag är idag. utan dig hade jag inte vatt den jag vill vara. jag äklskar dig så mycket som man inte kan räkna till. jag kan inte beskriva. innan kunde jag skirva hur mycket som man bara kan. flera 100 sidor med bara fina ord. de går inte lika lätt nu. för nu är vår kärlek mer än bara ord. jag älskar dig o jag vet att du älskar mig. jag tycker att du är helt undrebar. vi tillsammans. jag kan inte fatta de. vi som inte känt varandra hela livet. tänk att vi möttes o blev kära. det var en risk, men en bra o vågad risk. jag minns exakt varje sekund av våran första träff. o andra o tredje o ja sen är vårat liv tillsammans igång.

nu vill jag bara säga att jag älskar 1000 gånger runt jorden o tillbaka fille. pussar till dig. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0