2 dagar kvar...

nu är de bara två dagar kvar ååhh, jag vill dit men vafan jag orkar inte skolan asså. ja iag så sorry att jag inte uupdaterade igår. men det var bara så fullt upp hela dagen. först måste jag säga att de var mitt o filles fel eftersom vi inte vaknade förrän kl var 1. när vi väl var uppe åt vi o sen fick jag brott att fixa mig. sen bar de iväg. jag o filles mamma ville sola hon skulle klippa sig o fille skulle fixa nått med jobbet. så de bar av till solning först. fille fick vänta. hopp in i bilen efter en 20minutare... sen lämna fille på jobbet o sen vidare till hennes frissa.
satt där i typ 1 timme sen kom också älskling igen. sen åkte vi hem. o efter de vändades de mat. o ja jag o älskling deckade snabbt på kvällen. o nu är vi uppe inte så pigga och inte så glada. hihi.
skriver sen. nu ska jag dega ett litet tag o sen äta + fixa mig. idag blir de hockey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0