frågor o svar.

lista

vilket är ditt livsmål: att alltid tro på mig själv.
vad har du för puder: sånt i en rund spegel med lock med en spegel i.... ni vet de.
har du använt någon hårprodukt idag: yes. värmeskydd, spray, sånt kalkpulver
vad använder du för parfym: DKNY
hur många speglar finns i det rum du är i nu: 1 + i puderlocket ;)
var är du nu: mitt rum
har du bråkat med någon idag: nej. duktig va?
saknar du någon nu: ja jag o fille har inte träffats idag.
röker du: nej.
dricker du alkohol: nej
tar du droger: ja varje dag innan frukost.. eller inte
vad köpte du senast: ehh, en pommes + vatten, eller tåget.
har du åkt fast för snatteri någon gång: nej
när var du i en affär senast: en halvtimme sen.
mötte du någon du kände då: nej. eller mamma...
tycker du om dina grannar: vissa.
använder du icq eller msn: msn
hur många datorer finns i ditt hus: tre
när fick du senast en present: hur fan ska jag veta, eller jo när jag fick väskan av fille... minns ni?
när gjorde du senast något riktigt dumt: har säkert gjort nått idag..
umgås du med dina klasskamrater efter skoltid: nej. har precis börjat ny,... känner inte så många om man säger så.
har du några högklackade skor: ja de kan man ju verkligen säga
vilken är din favoritfärg: rosa. men kläder e de nog mer vitt o svart skulle jag tro.
har du blivit hotad via telefon: nja.. inte vad jag minns?
goth eller pop: pop
vad har du för planer till helgen: kanke bli fotad..?
har du en hårborste i din väska: nej. väskan är för liten ;)
har du stadigt sällskap: pojkvän? ja!
hur många lampor har du i ditt rum: 7 mörkrädd kallas de...
varför är alltid tak vita: vitt är fint? men när jag var liten älskade jag färgen blå. så då målade min mamma mitt tak blått o så satte hon säna självlysande stjärnor i taket så alltid ska man inte säga. :D
vill du ha barn: ja de får väl bli så.. haha man ja de vill jag. men inte nu på många år
vilken färg har du på dina underkläder nu: vit bh o svarta trosor. inte snyggt med olika ... fyfyfy
gillar du dokumentärer: är inte de sånt med fakta... nej.
längtar du till din nästa födelsedag: ja ! :D paket paket paket
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: ja inte för att skryta. för de är inte alltid bra ska jag säga. en gång när jag gick i 8.an så var jag i Lanskrona för jag hade vatt på prao. så skulle jag ta bussen till HBG. o så säger jag en halv till hbg, han bara.. ja typ 36 kr. jag bara ammen jag sa barn. han bara ja men du är inte barn.... jag bara jo?? men så hade jag inte id med så ja så blev de den gången....
har du rakat dina ben någon gång: ja?? jag är fan ingen man,
vilka språk kan du prata: svenska.. faktiskt. sen engelska o lite spanska
skulle du kunna ha silikonbröst: nej jag vill förminska mina
vilken åldersgräns tycker du det ska vara på att köpa alkohol: jag är inte kung o bestämmer allt?? :S
cigaretter då: ingen borde få röka de luktar skit o bläää
borde man få röka på pubar: visst låt dom hålla på om dom nu måste.
när fikade du senast: hur fan ska jag veta?
har du kvar dina barndomsskivor: jag hade band.. haha men nej tror jag inte...
hur många hål har du i öronen: 4 :D
vem pratade du med senast: mamma..
vad pratade ni om: att hon ska väcka mig kl 6 imorgon..



jaja mina vänner nu ska jag föna håret o sen sova:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0