goddager

hej och förlåt att det inte har blivit nån uppdatering idag men jag ska säga det att jag har inte virit värken hemma eller still i två sek idag. började dagen med stress. skulle med tåget vi kvart över 7. eftersom skolan inte började då hann jag o carro med en liten morgonfika på espressohouse.. sen gick vi från knutan till skolan. vi fick leta redan på saken o sen börade vi dagen med naturkunskap. kulkul eller inte. efter de skulle vi haft projekt tills kl var halv 2 men ist skulle vi alla samlas o typ 2.orna skulle göra nått.. blabla så de gjorde vi tills kl var 11 o då slutade vi. och så åkte jag o carro hem, jag gick från stationen hem för att packa.... en halvtimme senare befinner jag mig på stationen igen eftersom jag skulle ta tåget till stan igen ... gjorde de. mötte älskling... han tog lite grejer o jag mötte upp emelie ist, vi skulle fika. men som alltid så är vi shoppingsugna o då hägrar de alltid. jag shoppade två skinnjackor.. och en ring och en tröja. tummen upp till alla grejer!!! kulkul. NU ska jag o älskling mysa så sen blir de sovning. bra! uppdaterar imorgon!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0