jag lever

förlåt för den så extremt jätte mega dåliga uppdateringen min blogg har haft på sista tiden! förlåt, verkligen !
idag har de ju inte blitt nån alls, förrän nu. ja iaf. började med att jag o fille sov.. till... ja typ 12. lagom. jag hade tydligen gått i sömnen! haha :D ja så när vi vaknade stressade vi som fan, sen direkt till väla... jag skulle hitta en klänning som jag ska ha på dopet vi ska på på lördag. ja så iaf jag hittade ingen, får åka iväg o hitta nån imorgon. jag hittade en mysig tröja på gina tricot iaf ! gullig. sen hem, o så åt vi gott tillsammans med hans syskon som kom o hälsade på! . hehe. nu är han å spelar fotboll o jag ska spela mario!! hihi. jag älskar de!! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0