såja

nu ska jag lägga mig i sängen med mitt godis och min vecko revy som jag o mamma precis var o handlade på coop i pyjamasen... hihi. busigt !! ja iaf ska dricka ramlösa till de för er som bryr er. hehe. viste ni föresten att jag inte gillar läsk? haha. lite töntigt kanske men så är jag. haha jag gillade inte ramlösa o andra bubbelvatten innan heller men nu gillar jag de. iaf vissa smaker o dom helt utan smak. min favve ramlösa just nu är jordgubb & lime. !! (Y)

iaf efter godis o tv ska jag sova. ska ju upp tidigt imorgon eftersom skolan börjar. ska vara där 10. puss o kram sålänge. uppdaterar kanske imorgon innan skolan annars gör jag de efter. jag lovar.!


fille jag älskar dig. pussar till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0