söndag/resdag

godmorgon. idag är jag uppe med tuppen!!. det är ju eftersom jag både måste hinna äta,
bädda, packa klart, fixa mig, och så måste jag inom nån affär innan tåget går. dessutom är
vi ju två. på både gott o ont. för de betyder ju att vi kanske kommer iväg snabbare
eftersom vi kan göra allt dubbelt så snabbt men det betyder också att vi kan glömma dubbelt
så mycket saker.. -.- :D haha¨
ja iaf fille sover ju här brevid mig i sängen. trots att jag vill gå upp och äta eftersom
jag är svinhungrig när jag vaknar. idag funkar internet föffe men de betyder inte att jag
kommer vara en kung på att uppdatera. visst jag har 3 timmar på tåg framför mig, men jag
får se om jag orkar blogga då. eller om jag somnar?! hähä
sen vid halv 4 är jag framme i kalmar, o så bär de av mot ÖLAND. gud så mys.

just de just de, igår va vi ju på dop också. skit fint. finns bilder men dom kommer inte
nu. eftersom min kamerasladd finns i en annan väska. haha. men iaf. som sagt kommer de
bilder. men en sak också. jag har nästan ont i armen måste jag säga haha, eftersom jag fick
i uppdrag av föräldrarna att filma hela alltet. hahaha. :D
jaja nu ska jag göra ve mig. ha de bäst idag. vart ni än befinner er i världen! haha.
men framför allt, om de är sol där du är, va ute.... snart trillar löven av träden o så
blir de höst ist.! ps. 15 dagar kvar till skolan börjar för mig del!! *gråt*

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0