uppan är dålig nu tycker jag !!

men de ska jag se till att de blir ändring på. idag vaknade jag hos älskling, hans mamma väckte mig o så åt vi frulle tillsammans o sen stack vi direkt o solade en halv timme var. ja så åkte jag hem med henne sen. pussade älskling ;) haha o packade sen bar de av hem. så nu är jag hemma, ska tillbaka till fille ikväll men jag måste först ha en ta hand om mig själv stund, som innebär- dusch, inpackning, raka benen, ansiktsmask ovs. å när det är gjort så måste jag packa. eftersom imorgon åker jag, fille o min familj till Linköping är där torsdag. fredag o lördag. sen tar vi tåget på söndagen till kalmar där filles familj väntar så åkter vi till Öland! mys.
hörs sen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0