vatt på dass i flera timmar

ja självklart inte sen jag gjorde sista uppan men ja... först hade jag ta hans om mig själv stund. sen packade jag o sen stack jag tillbaka hem till fille. mys. där åt jag o sen läste jag lite skvaller. sen tog jag o filles mammi en tur på dass. först rakade jag hennes ben o sen målade vi naglarna o snackade skit. trevligt som satan!
efter de alltså när vi skulle "torka" hehe. så kollade vi på tv, nått sjukt om en kvinna som hade världsrekord i att förstora pattarna....:O jaja så kan de går. nu har jag fina naglar. pussisar! nu måste jag pinka sen ska jag o fille packa till han!:) kommer snart en bild på vad jag ska ha på mig på dopet jag ska på på lördag.. mina två kusiner (tvillingarna) döps. sött..

en gammal bild sen jag hade mörkt kort hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0