anledning

hejsan igen. jag finns och lever fortfarande.. var inte oroliga.
men anledningar tilla tt jag inte har bloggat finns. och det är ex. igår.. jo då hann jag inte eftersom jag först skulle till skolan. gjorde de. drog hem till fille efter, buss. väl hemma hos han käkade vi lite.. sen pluggade vi båda som as. efter de stack vi på pekrunda till väla.. alltså att jag bara pekade på allt jag vill ha i julklapp! ;)
efter de käka middag.. MC.. (tjock) sen blev klockan mycket. kl tio hämtade mamma mig och så var den dagen slut.. efter duschen förståss. idag jo.. jag städar. inte så mycket kul!xd haha med det behövdes. kommer före och efter bilder också.. sen! puss så länge.


idag har jag och älskling 2 år och 10 månader! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0