efter 8 timmars sömn

.. så är jag nu vaken. GODMORGON folket!
är vi glada idag. och alla underar nu vad jag gör uppe så här tidigt när jag ska vara ledig hela dagen.! men de ska jag säga er att jo. jag har bokat tid hos firsören till kl 09.45.. tidigt tänker ni. men jag tänker då har jag en anledning att gå upp tidigt. det är ju så att lilla joyan måste plugga också! jaja. sen slutar min älskling tidigt idag så därför måste jag träffa han så snabbt som de går. är besatt. hihi. MYS jag älskar dig philip mer än allt. mina ord räcker inte till. KYSS på dig!
ja iaf ni får se resultatet sen. tar inte med mig datan så ni vet. så får skiva igen när jag kommer hem eller är hemma hos älskling!
håll tummarna för mitt hår idag! loveya

FÖRE:


jag är nyvaken! igen vacker syn. vill inte att ni ska blir rädda. därav handen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0