godnatt

Vad har du för TV-kanaler?
inte vet jag.? många!?

Har du åkt moped någon gång?
japp

Har du busringt någon gång?
det har nog alla.

Har du fått felparkeringsböter?
Nej

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
haha nej inte jag men mamma gjorde när jag var i hennes mage.. haha så nästan ( hon viste inte att hon var gravid, så ni vet... då hade hon inte gjort de såklart)

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
USA

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
ammen typ pippi långstrump?

Kan du alla orden i nationalsången?
tror jag inte

Badkar eller duschkabin?
badkar.

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
dear john

Chips eller popcorn?
olika

Vilken färg på läppstift använder du?
använder inte de så ofta

Apelsin- eller äppeljuice?
apelsin

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
minns inte.

Favoritchoklad?
Marabou mjölkchoklad

När röstade du senast?
för liten

När åt du en hemodlad tomat sist?
jag köper tomrer om jag ska äta

Har du vunnit en prispokal någon gång?
ja

Klarar du att tanka själv?
nej, har aldrig gjort de

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
inte själv

Pepsi eller Coca Cola?
COCA COLA

Vad var det senaste du handlade?
pircing

Har du kräkts offentligt?
kanske... när jag var en liten plutt

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Ja

Kan man vara vän med sitt ex?
ja

När besökte du ett sjukhus senast?
minns inte

Hade du mycket hår som liten bebis?
inget

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
medelande.. många håller ej koll. mobilsvar. 0

Vad har du i din väska?
messa skit. parfym, plånbok, glasögon, (pinsamt) mobil, tampong, pennor, block o sånt till skolan. ibland en dator

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
datan

Vad är du tacksam för idag?
att pappa gick ut i mammas bil och kollade om jag hade tappat min rengöringssprit till naveln där,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0