godnatt

Fattig och lycklig eller rik och olycklig?
-fattig och lycklig..

Har du någonsin haft ett seriöst förhållande och isåfall hur länge varade det?
-ja, det jag är i nu.. 2 år och tio månader änsålänge...

Vad faller du för hos en kille?
-inte för självsäkra men ändå tro på sig själva, näsan är viktig, sen måste dom sätta mig i första hand.

Favorit mat?
-biffar och pommes.. + gulsås med gräna saker i;)

Favorit musik?
-allt. men inte hårdrock

Favorit film?
-step up, och dear john

Avstår du helt ifrån chips, godis och andra gottigheter?
-
inte helt

Vad vill du göra/jobba med i framtiden?
- frisör... annars har jag nog valt fel linje

Skulle du kunna tänka dig vara med i ett tv-program?
-nej.. palla?

Hur ser ditt ideal för en kille ut, både utseendemässigt och personlighetsmässigt?
-perfekt näsa, lång.. mycket längre än mig ( inte så svårt men ändå) ja typ. det är de viktigarte. + inte små fötter. usch..

Vad jobbar dina föräldrar med?
-Min mamma är säljare
-Min pappa är elektriker

Hur lyckades du få dina riktiga toppbetyg? Hur hann du? Hur mycket pluggade du?
-jo, eftersom jag så jävla gärna ville komma in på frisör... vilket är svårt. därför tog jag mig tid. jag pluggade så mycket jag behövde och lite till..

Vad lägger du på kläder varje månad?
-ja? haha nästan inget... fråga mina föräldrar ist...

Blodin eller brunett? (kille)
-asså inte blond i så fall hellre brunett. men jag gillar filles hårfärg så mycket.

Vad gör du om tio år?
- jag är frisör och har ett normalt liv helt enkelt

 

Slutligen:

Vad gör man för att få en Dejt med mig?
- jag har min fille. tuff utmaning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0