hemma hos fille

idag har varit en dag med mycket att göra.
först... skulle till skolan, men då är det ju också så att jag bort på fel sida om tågspåret och den kom sånt godståg 5 min innan mitt tåg skulle gå ( det väntar alltid då ) ja och alltså missade jag mitt tåg. mamma skulle visserligen ändå sitta modell för mig i skolan så hon körde mig. visst en timme sen.. men så fick det blir. man är ju ändå favve-elev så det gör inte så mycket. ja jag tvättade mammas hår och klippte henne. efter de blev det lite håranalyser om ja sånt som ni inte fattar ändå. och sen lunch. USCH!. hatar fisk. :s efter de fortsatte lektionen, vi hade hairspa. mys. hade mysmuski och tända ljus. :)
efter de blev det matte... men vi fick sluta efter en kvart. vi har ju inte nått mer att göra... ja sen tog jag bussen till filles syster och så var jag och fille där ett tag, sen hem och äta. jag var mega hungrig.
nu har jag faktiskt sett bonde söker fru och snart ska mamma hämta mig. jag är trött och ska duscha när jag är hemma. därför blir detta första och sista inlägget för idag!

imorgon börjar jag tio!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0