jag är vaken

haha. kan ni tänka er.? jag, joy bolgert är vaken nu. haha. är de kul. ja joy du har ju inte varit så bra på att hålla dig vaken dom senaste månaderna.. idag var det iaf idol final. Jay vann. visst det kanske var bra men hallå olle skulle ju vinna. dah. ja iaf, har precis bäddat rent i älsklings säng. och ligger nu och myser framför tv.n och datorn. ska försöka hålla mig vaken tills älsklingen kommer hem. han är på nått sånt skit, sån julfest med jobb grejet. jaja. skit samma. han ville gärna att jag skulle hålla mig vaken. men va fan de kan bli svårt. då får han inte bli sen. jag är as trött. :) ja iaf idag blir det inte någon mer update. ska kolla lite på jalla jalla nu. ha de. skirver mer imorgon!! / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0