julklappar..

ska fota allt sen...
-klocka
-örhängen
-ett prynadshjärta
-parfym (naomi campbell)
-4 present kort
-pengar
-sjal
-två frisörsaxar
-en klippkappa
-ett dockhuvud + stöd
-en fön
-2 pyamasar
-2 par mys strumpor
-en prenumeration på en skvaller tidining
-ett halsband
-en blus.. eller ja fille hittade inte den jag hade pekat på (a) så jag ska hitta en som han betalar ...
-en navelpricing.
-ett klippskärp
sen kommer jag inte på mer.
sen har jag ju shoppat för presentkorten och pengarna..
den blev lite iaf. får se om jag minns allt. hmm.?...
-jacka, parfym (britney spears Fantasy), värmeskydd/serum, silvershampoo, kalender, väska, mysbrallor, hårfärg.
ja det är de jag kommer på just nu iaf. får se om det kommer mer. hihii. jaja det var allt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0