kväll och trött


gud som jag suger på att uppdatera. men iaf. idag blev det en lång dag. med mycket att göra. först: jag och fille vaknade upp hemma hos mig i all kaos där var. eller är.!! vi låg fört och mös. men sen blev det frulle. GOTT! efter de duschade jag och fixade mig, under tiden så fixade fille sig och tog loss ett ... vet ´e fan vad det hette från datan där hemma. som hade pajjat... iaf sen åkte vi, stressade som fan till hans syster som skulle fota oss. hennes blogg HÄR! blev jätte fina bilder... haha VISSA av dom. xd. iaf när vi gjort det fick vi kasta oss in i bilen och köra till väla. ja in och ut där... sen till elgiganten .. jag hatar sånt. men vad gör men inte?! haha. sen till net on net. jippie. eller inte. ja så hittade vi sånt jävla skit till mamma o pappas data där hemma. ja så skulle vi hem och äta men... vi åkte till mig ist för att packa och fille skulle montera dit det nya skitet. ja göra de. bli sena och stressa satan. hem till fille. ställa mina saker. äta snabbt som fan och sen hoppa in i bilden igen! ja och så bar det av till bion. vi var sena att hänta ut biljätterna med dom hade inte släppt dom som tur var. ja sen in där, se den. narnia 3 var de. i 3D ... den dög. inte mitt livs upplevelse med inte dåligt på något sätt. började nästan gråta. men det kan man ju inte göra bland en massa männsikor. så jag har kommit på att jag kan kolla upp i taket så går typ gråtet "över"?? haha. sen efter de kasta oss in i bilen igen. köra till filles syster och välja vilka foton vi ville ha. och sen hem till älsklingen! så nu är min dag slut nu ska jag be fille bädda sängen och så ska jag kolla om det finns något på TV. haha. ha det bra. och gott nytt år. om jag inte uppdaterar innan det alltså. imorgon ska jag och fille köra och köpa raketer och smällare! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0