men gud.

jag hade helt glömt att bloggen fans. jag har haft så fullt upp hela helgen. i lördags var det inte en ledig dag kan jag säga. men och inte någon sådär jobbajobbajobba dag heller. det var öppethus på min skola så dit fick man ju bege sig. jadå. och där var man får kl var 09.50. tills kl 13.00 blev lite sen haha. ni skulle sett. jag gick upp tidigt efersom jag skulle ducha. jaja det gick ju bra. duschade, gjorde ve mig satte mig vid datan och skulle äta lite senare. haha vad det kul eller. satte mig vid datan och gjorde lite grejer. skulle blogga.jag lover men så gick jag först in på min skolmail för att kolla om jag fått veta vad jag fick på matteprovet. haha ja så började jag fylla i en ankät som jag fått skickad till mig när jag kollar på klockan och inser att den är fem i helv 10 och jag som skulle vara på skolan kvart i. jag det blev ju bara att rusa ner till pappa och säga att vi måste DRAAAAAAAAA. en snabb borstning av tänkerna och sen hopp in i bilen. ja sen väl framme släppte pappa av mig och jag gick in. som tur var så hade vi inte börjat. haha. ja vi började på småning om. sen kom pappa in ett tag. eftersom några timma var de slut på "de roliga" och jag drog mig hem med tåget. jaja. kulkul. sen kom jag hem duschade igen, eftersom jag frös sen. packning och sen kom fille och hämtade mig.! sen sova jag där. MYS. idag vaknade jag alltså upp hemma hos han. hihi. och även idag blev det tidigt. han har ju fyllt 18 år så det skulle vara lite kalas hemma hos hans pappa och hans syskon med familjer på den sidan. toppen . satte klockan på 10 men vi låg och drog oss till halv. sen upp.. hehe eller ner blir de ju. haha och äta sen duscha och sen fixa mig. sen hem till hans pappa. och så fika och äta där. sen hem till hans mamma. poppa lite poppisar och mös. sen kom min pappa och så åkte jag hem. nu ska jag snart sova är så trött. skulle ju till frissan imorgon får se hur jag gör. är trött som fan! puss. skiver mer imorgon!

en mycket sexig bild på mig innan sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0