mobbad lista

När går gränsen vid otrohet? puss
Är du romantisk? ja, de tycker jag
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? behandla sin tjej som en prinsessa
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? kärleksfull, snäll och vill alltid den andra väl.
Vad är viktigt i ett förhållande? att man kan lita på varandra...
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja, 1000 gånger.
Har du lekt med någons känslor? kanske de!
Hur många har du varit ihop med? vet inte, ett riktigt seriöst.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? der är de jag är i nu... har hållt änsålänge i typ 2 år och 10 månader...
Hur länge var ditt kortaste? några dagar förmodligen...
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? som det är nu
Är du en bra pojk/flickvän? hoppas de, tror de också... annars hade jag nog inte haft förhållande fortfarande.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? fille-pille
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? -
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? ja kanske när jag var typ 85 år. men nej.. man kan alltid ångra sig.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? vet faktiskt inte...?
Hatar du ditt ex? nej, varför skulle jag. jag vet inte ens vem som blir mitt ex..? eeh,
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? kanske ett efter att vi gjorde slut men inte nu fan heller det var många år sen jag ville ha han.
När du vill ha någon, vad gör du? jag flörtar..
Hur skulle den perfekta dejten se ut? träffas, snacka "kolla film" hehe ;) den klassiska
Vad faller du för? näsor...
Vad är det mest avtändande du vet? när killar pillar i näsan!! ;D
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? klart att det är kul, om man tycker samma om något, men vafan... i no vet jag att olika dras till varandra och att lika stöter bort varandra;)
Har du fått ditt hjärta krossat? nej.. eller ja eller jag vet inte. kanske inte av typ såhär en kille eller så.. eller ja skit samma ingen fattar..
Hur raggar du? alla raggar på mig. så jag behöver inte tänka på det ;)
Har du en ”utseendetyp” hos killar? Stor näsa.. gud asså de är sexigt. blåa ögon.. biffig ;).
Vem var din första kärlek? bobby på förskolan.
Vad tycker du om att ligga på första dejten? håller jag för mig själv;)




detta var min underhållning när fille la in en film på ps3 så ja.. nu ska vi kolla på film. eller ja, typ hehhe jag kommer väl inte se hela. men. ja ni fattar. vi kör som vi brukar. ska sova. love!
älskar min fille-pille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0