tillbaka

så nu är er joyan tillbaka efter 5 dagar med jul! som ni vet har jag inte varit hemma och därför inte varit aktiv på bloggen!. iaf så är jag nu hemma igen. eller jag hemma och hemma. men ja hemma hos min älskling iaf. sitter här och har precis varit med filles mamma på familja och shoppat. vad blev det joy? jo
-värmeskydd/serum till håret. skit smart att det var i samma..
-silvershampoo
-handväska
-klippkam
-parfym
-hårfärg

så just nu sitter jag med gult hår men ska tvätta det mycket med silvershampoot nu i veckan så det blir fint!
ja dessutom är jag sjuk... :/ varför alltid jag? ja ni fattar varför jag inte uppdaterar så mycket om det inte kommer upp så mycket! :) love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0