waking up next to you is like to dream

jag sitter just nu i min säng och är så jävla trött man kan bli. dessutom behöver jag ett puder. vafan varför köpte jag inte de innan när jag var i stan? hallå jag glömde. iaf jag har slingat håret. inte mega blont, då hade jag fan inte haft nått hår kvar. men ljusare... precis som jag sa. hihi. nu = silvershampoo. och ja sen blir de ljusare.
får se hur jag gör sen! nu sitter jag iaf här. ska inte till skolan imorgon förrän vid 13.. eller jag inte till skolan då heller eftersom jag ska på nått jävla studiebesök.. -.- kul, ellerinte !
sov skit kasst inatt och därför ska jag sova redan nu. här har ni två mycket dåliga bilder på hur mitt hår blev. är mörkare på bilderna... webben är inte bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0