18-02-10

hejhej mina små nördar!!

hoppas att ni har de bäst:D!

kom hem från skolan fr nån timma sen, och just nu gör jag inte speciellt mycket.
fick reda på att jag inte ska till LKPG med familjen i helgen eftersom mormor har fått vinterkräksjukan....:( SURT ...
tur jag o älskling aldrig beställde tåg eller buss -biljetter (STAVNING)
iaf, skulle ha gjort de annars kanske. men nu blev de ändrade planer... men jag lovade iaf älskling att vi ska mysa och verkligen hitta på nått annat!!

snart kan alla älskling o hämtar mig, vi ska hem till han. ! det blir , mys... träffades inte går vilket betyder att jag nu är PHILIP -SJUK!!!!!!!!!!!!!!! :o

älskar er. men philip mest!


puss o kram ses på stan!! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0