2 ÅR!!

philip dina vackra ögon tindrar som stjärnorna. du kan nog inte förstå hur stort detta är för mig.



Jag luktar i ditt hår och känner hur ditt hjärta slår. gud som klockan går. vi har ju varit tillsammans i flera år. jag tror att du trodde att bli kär skulle betyda besvär. enligt mig är det ett stort NEJ det gäller bara att hitta rätt tjej. jag trodde likadant men sen fick jag som jag ville och hittade min rätta kille. utan att se kan man ju be och då tror jag att allt kan ske.
vi hade inte för brått vilket nog gjorde gott.

philip möller, älskling du vet ju verkligen att du är mitt allt. det har jag ju sagt varje dag i två år nu. jag hoppas verkligen att du förstår att du är mitt allt och att jag verkligen inte kan leva klart mitt liv utan dig. du gör så att jag pallar. du gör så att allt känns lätt. fan som jag älskar dig. bara lämna mig ALDRIG! snälla. det finns inte ord asså, inga ord som kan fylla ut allt som jag känner för dig.

jag vill alltid vara din lilla lilla prinsessa.

puss jag älskar dig.

tack för en helt fantastisk dag. överraskningarna o allt. helt underbart! ;-* love you


Kommentarer
Postat av: louise ♥

awww.. GRATTISGRATTIS :D<3

2010-02-14 @ 21:55:59
URL: http://louiseepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0