23/2

HEJ HEJ SNYGGINGAR !!!! (a)


hoppas allt är bäst med er!! som alltid ;)

har inte hänt mycket idag (!!)

sov hos älskling... jag vaknade typ vid kvart i 14 så gick jag ner o åt. hihi var skit hungrig..:/

så pluggade jag lite .. inte så kul.. !!

sen vaknade älskling då gick jag upp till han. så satte jag mig vid datan o han började spela !!!!

NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRD !!! :@ (a) hahaha

sen så typ har vi inte gjort ett skit... asså han asså... man orkar ju fan inget!! ;o

jag är så sjukt trött hela tiden. ...

så tvättade jag håret o lite... typ... platta håret o sminkade mig! sen stack vi en snabbis till väla.


Å KAN NI GISSA VAD VI SKULLE


GÖRA DÄR OM INTE KÖPA ETT


NYTT SPEL TILL PHILIP!!!!!! :O


jaja, hemma nu iaf. sitter lite vid datan o lite så... :/

ska snart gå till sängen å störa han i hans spelande.. vill mysa lite !! ;) hihi.


HA DE


PUSSPÅREEE! ;p


KYSS! ;-*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0