cp blogg

SORRY SORRY ATT JAG INTE UPPDATERADE IGÅR!



men min blogg var cp igår. jag kunde inte uppdatera eller nått....
men det är rätt lugnt för det hände inte så mkt igår ändå! ;D
jag o philip träffades först på kvällen. men det var mys ändå!! det är de alltid att träffa älskling! (a)
men iaf. idag :
sov hos älskling.
vi vaknade kl, 13:40 eller nått sånt. hehe, var uppe igår natt. rätt länge iaf. vi såg bröllopsfotografen !! :)
vet inte vad jag tycker om den än !!

MITT BETYG PÅ FILMEN...VG+

den var lite långtråkig å så men. handlingen var de inget fel på.....:)

måste bara säga såhär.

att jag älskar min philip möller så jävla sjukt mycket asså.

jag kan bara inte hålla det inom mig.

det är bara så att jag inte kan leva utan min älskade älskling.

jag kommer alltid i leva mitt liv att älskar dig mer än något annat.

vi är sjukt olika. jag vet.

men jag tror att det är bra. på nått eller rätt många sätt kanske vi är lika ändå.

jag älskar dig mer än luften jag andas.

mer än jorden som jag går på.

och till o med mer än blodet i mitt hjärta.

jag säger bara såhär att om kärlek vore jord skulle jag ge dig hela jorden och om kärlek vore tid skulle jag ge dig en hel evighet.

det är så det är. o det är så jag vill ha de.

jag vet att jag är ung. men jag vet redan nu att du är den jag vill leva med.

många säger att det är för tidigt att binda sig. och kanske det är också.

men bara för att jag är ung o kär betyder de att jag inte ska få visa känslor de. eller beskriva dom ?

jag måste ju få uttrycka mig o mina känslor även fast jag är ung.

jag känner ju så nu. o då borde jag ju få leva utifrån de. JU!!!


philip jag sitter intill dig o jag känner verkligen kemin mellan oss. philip du är mitt allt o jag vill att du ska veta allt jag precis sagt nu!

shit som jag älskar dig. jag vill alltid stå vid din sida!



PUSS :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0