femtonde i andra

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ALLA BLOOOOOOOOOOOOOOGG ÄLSKAAAAAAAAAARE!

nu är jag hemma, FAST JAG HAR VATT DE ETT TAG MEN JAJA, . IAF... IDAG SKA JAG FÄRGA + SLINGA MITT HÅR alla bryr sig jag vet ! (A) <33

HIHIHI, ikväll ska jag skriva om min älskade helg för lilla amanda som så gärna ville veta ALLT! ,

philip min lilla älskling får dammmmmmmmp på mig nu så jag måste gå. skriver sen näår han inte vet !!! hihih, nanananananananana inget han kan göra åt. ;)


puss hej!

philip jag älskar dig! ;*

Kommentarer
Postat av: amanda ♥

hihi, kanske inte varenda detalj, ;)

men jag vill veta vad ni gjorde :D

jag älskar dig hjärtat <3

2010-02-15 @ 19:27:12
URL: http://annaamandaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0