fixar håret!! :D

HEJ HEJ ! ,
just nu så sitter jag här occ har precis färgat håret. !! :) och så sitter jag med mina slingor i håret också!!
det är bara o värna och värnta!! :o gud så kul det inte är asså. bara väntar ! :/



jaja, älskling har precis åkt hem nu också. typ :)<33


MIN HELG!! ;D

fre: var hemma från skolan, det var ingen viktig dag i skolan så mamma tyckte att jag skulle vara hemma bara för att vila mina lungor och så.... :) men iaf så vilade jag ... och gjorde klart på mitt rum skit fint e de...:)
sen så stack jag till philip..
vi åk kina mat och kollat på LET´S DANCE! och SOLSIDAN!
sov hos philip

lör: sovit hemmas hos philip, vaknade alltså där. vaknade inte förren kl 14 hahahahaa, vilken tabbe.. vi som skulle vara hundvakt. men ja, hunden kom inte förren kl 15 halv 16. så det var lugnt! ;P
vi gick sen hem till philips pappa, gud så kallt det var ! hunden lille jens frös som ett svin!
på kvällen såg vi melodifestivalen. Rätt som gick vidare. FAKTISKT... iaf Erik! ;)

sön: ALLA HJÄRTANS DAG + 2 ÅR TILLSAMMANS!! :D
fick ställa klockan, gick upp kl 11 åkte kl 13. jag viste inte var vi skulle ! gud så kul!
för varje gång vi svängde så ändrade jag åsikt som var jag trodde att vi skulle, ja vi slutade iaf så bion!!
såg FARSAN! , ASSÅ DEN VAR FAN SÅ JÄVLA ROLIG.... ALLLLLLLLA MÅSTE SE DEN!!!!!  sen så fick jag inte veta igen var vi skulle, så kom vi iaf tillslut till kinaresturange. skit mys åt vi där bara älskling o jag gud så gott. asså det var gott fast jag hade ätit de tyå två dagar innan. trodde jag inte ! :o hahah, men man tröttnar väl aldrig på de ? det är ju svin gott. sen åkte vi ham till älskling så fick jag en JÄTTE fin nalle av han! :o gud så fin

HAHAHAHA, TÄNK ATT JAG KUNDE GÖRA ALLT DETTA PÅ EN ENDA DAG OCH INTE BEHÖVA BETALA ETT ENDA ÖRE(!?) HAHAHHAHAHAHAHA

ps. philöip fick två tröjor av mig så ni inte tror att han blev utan (!?) hihiihihi,



mån: har bara vatt i skolan, har inte hänt nått alls typ, inte så roligt precis (!?) jaja, man kan inte ha kul varje dag ? :o tappart bort min no boko :oooooo gud o jag som har inlämning på fre :o jag måste verkligen hitta den o börja jobba! det är ju några sidor som behövs göras!! :o
iaf sen när håret är klart så ska jag typ inte göra så mycket. är skit trött så ska väl sova snart ;)


jaja, ses PUSS OCH KRAM SES PÅ STAN ! (L)

/j.b

Kommentarer
Postat av: amanda js

Det blev ju jättefint. :)<3

2010-02-16 @ 20:14:11
URL: http://amandajensensten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0