Godmorgon

hejhej o godmorgon kära blogg! ;*

jag nästan precis upp..
duschen väntar.
o så måste jag äta. 
  fattar inte vad jag gör uppe nu med tanke på att jag inte kunde sova förrän efter 4 i morse. 6 timmar sömn INTE MIN STIL !


kommer inte orka vara vaken idag för fan. men skit samma det får jag ta då... :p
melodifastivalen idag MÅSTE VARA UPPE!!!


 

jag fattar inte hur en sak går till....
melodifestivalen är skit tråkigt... men det är ju kul med bidragen.. men iaf så är det ett tråkigt upplägg eller vad man nu säger... dessutom är inget roligt som programledarna "skojar" om......
men självklart så har dom manus o följa... så det är inte deras fel. JAG TYCKET MÅNS ÄGER ALLA ANDRA PROGRAMLEDARE!!!!
Trots att jag inte gillar programet så känns det som att jag MÅSTE se de.... liksom sen kommer alla bara: åå han o hon var bra... o så bara vet inte jag ? nej så får de inte vara. jag ser därför melodifestivalen varje vecka. idag är dom i MAAAAAAAAAAALMÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!! :D Vet att bland annat så kommer anna från idol 2008 vara med/året kevin vann! o sibel från idol 2004 och 2005!! :D kollade upp alla.. men minns inte fler nu.. dom var viktigast att komma ihåg. BÅDA RIKTIGT BRA!!! hoppas på att dom inte blir flopp ikväll!! (a)

 
MÅNS = BÄÄÄST!!
 

ska duscha .


PÖÖÖÖÖÖSS! ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0