HEEEJ BITCHES

.... idag har dagen sett ut såhär:
skolan, sen hem slutade ju tidigare ... har haft NP... -.- gick sådär. inte bäst och inte dåligt. kanske G+ högst..
eller ja... jag vet inte.:)

iaf sen åt jag, SEN STACK JAG O MAMMA+ Syrran o shoppade lite, fick typ nån sån bokstavs text att ha på mina fotohyllor,...
i mitt nymålade rum ska jag ha vit svart + röda färger. så jag målade den precis röd :D NICCCCCE
fick två par nya skor också... båda går upp till knäna och är heta!! (h) hahahahahaa, ena paret är med lägre klack o dom andra har lite högre.. men inte höga .. :) har redar de så pallar inte fler med hög klack nu på ett tag :)

nu ska jag måla min tredje vägg i mitt rum. äver den ska bli vit . sen ska jag spackla min sista vägg. o måla den imorgon.


puss o kram ses på stan :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0