hemma

hejhej.. hemma nu ..:) nedan hade jag tänkt att göra ett litet test. (vissa saker är för privata så de stryker jag..)

Lista

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? abonomang (stavning)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? ja av fille
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? fille
4. Hur lång är du? 160 cm kort
5. Vilken är den senaste filmen du sett? step up
6. Hur löd ditt senaste sms och vem va de ifrån? älskling, ? Vad gör du? :-* puss, älskar dig<3
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? messa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? sambo
9. När såg du senast din mamma? en timma sen
10. Icke godkänt i något ämne? noop
11. Mvg i något? bild, religion.. o inget mer tror jag ...eller jo.. nej fan jag kommer inte ihåg.
12. När vaknade du idag?  typ 10..
13. Vilken är din favoritplats? i filles famn
14. Vilken plats föredrar du minst? skolan just nu iaf
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? kanske på BB o föder mitt första barn.. vad vet jag ? :o
16. Hur stor är din säng? lagom till mig...
17. Vad sover du i? de jag känner för
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4
19. Var har du bott/bor? linköping (tallboda . johannelund) , helsingborg (påarp . vallåkra.. -.-)
20. Tycker du om kinamat? alltid gott
21. Tycker du om kaffe? näe!! :s
22. Vad dricker du helst till frukost? OBOOOOY
23. Kan du spela poker? nej... :$
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? vet en person
25. Vill du ha barn? ja, när jag är vuxen så...
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska o en aning spanska
27. Har du någonsin åkt ambulans? inte vad jag vet faktiskt...
28. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng
29. Vad spenderar du helst pengar på? SHOPPING
30. Äger du dyrbara smycken? ja! (a)
31. Kan du rulla med tungan? vet ej..
32. Vem är den roligaste människan du känner? jag ... hehe, näe... ingen aning. älskling är rolig..
33. Vad har du för ringsignal? ehmm, jag är faktiskt så tråkig så jag har typ nån sån som redan finns på mobilen...
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? aa
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? ett present band från min alla hjärtans dag present....
36. Kan du byta olja på bilen? nej
37. Vilken var den senaste boken du läste? 14 år till salu tror jag ...
38. Dansar du i bilen? nopp
39. När var du i kyrkan senast? innan jul... på julavslutningen..
40. Hur många hål har du i öronen? 4
41. Har du någon piercing? nej bara i öronen..
42. Har du någon tatuering? noopp
43. Har du provat droger? nej
44. Röka eller snusa? inget (a)
45. När blev du av med oskulden? *
46. Har du pojkvän/flickvän? ja pojkvän
47. Har du ett bra sexliv? *
48. Vad är ditt mobilnr? *
49. Vad ska du göra ikväll? mys mys...
50. Har du några syskon? en syster..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0