idag...

hejhej mina älskade bloggläsare!! ;p

idag var jag först hemma hos älskling, kl 17 åkte jag o han till mig o så typ åt vi o sånt.

JAG HITTADE MIN NO - fysik BOK JAG HAR ALDRIG VATT SÅHÄR GLAD ATT SE DEN NÅN GÅNG ASSO!! :o
jaja, iaf  sen kom calle o emelie... ( emeeeliiiie.blogg.se ) hihi...
så typ först störde jag o emelie oss på allt o snackade om de... hahah killarna hade kanske inte så jätte kul då men jaja... kollade lite på step up... ååååå jag älskar fan den filmen asso. DET ÄR BÄST!! (h)

iaf sen spelade vi spel... funny bunny ;) hhihihi , JAG VANN ..................... inte.....
hehe.

nu har jag packat... hehe... blir att sova hos älskling inatt me... pallar inte vara hemma!! ;)

nu ska vi skart hem till han. ;)



PUSSPÅREEE!! ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0