ingen bra dag idag...

asså idag har de inte vatt min dag.!!!
FÖRLÅT MEN JAG HATAR MENS!! :@ det är fan de dåligaste med att vara tjej!


så.. till min dåliga dag! :/


eller alltid bölrjade igår kväll BTW !
när jag skulle sova så fick jag så jävla ont i magen asså, !!! :o skit jag kunde då inte somna heller. men ja iaf.
så fick jag ta en panodil. men tror ni att de hjälpte. nej. men jag somnade iaf tillslut.
så iaf i morse. så vaknade jag... JÄTTE TIDIGT. men jag somnade om igen som tur va. kunde ju inte väcka fille så tidigt.
men vaknade jag igen ... fortfarande inte ok-tid. men jag gick upp o kissade. ja så hade jag ju då fått min söta lilla mens på natten precis som jag väntade mig. iaf sen så gick jag in till philip o sa att jag hade skit ont i magen o var tvungen att duscha . ja så skulle jag göra de. så svimmade jag då som jag gör typ var tredje gång jag har mens.
så ja. philip fick hjälpa mig. så fick min pappa hämta mig.
o sen mådde jag skit hela dagen fram tills nu .... :/

DET ÄR SÅ SYND OM MIG!! JAG VET (a) hhahaha.
måste bara dra en snabbis med mamma, ska köpa järntabbletter som smakar skit till mig för att dettta inte ska hända igen.

skriver sen...


pusss o kram ses på stan



philip jag älskar dig! ;*<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0