klart!

hejhej mina vänner !!



förlåtförlåt för en mycket dålig uppdatering idag..
ikea idag ju., tog tid ... sen så har jag fixat på mitt rum hela dagen!!!

jag tatt bilder... men hinner inte fixa med att lägga upp dom bilderna idag... får bli imorgon.

För det är FAKTISKT viktigare att plugga... vilket jag behöver!!!!!

tills tis har jag: no inlämning i våran bok.... har typ 2 sidor kvar men uppg. kanske 2 labbraporter också.. kommer inte ihåg...!!
sen engelska bok klar. har inte börjat... + en redovisning skriftligt på den. + en uppsats "love" ...
sen tror jag att vi har en svenska uppsats o kanske en typ annan konstig uppgift i svenskan också...
jag ska typ fråga mamma o pappa hur dom träffades... blablabla... å där slutade jag lyssna på lektionen också... så jag vet inte riktigt vad jag ska göra... :$ hehe sen nån gång så ska en svenska bok också vara klar... fast jag har ju valt en bra faktiskt!! (a)
jaja,
detta bli nog sista inlägget idag.. är trött å måste sova när jag har pluggat ett tag..


fille älskar dig massor... !
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0