natti natti...

sitter här på mitt rum nu.. (som ni ska få se bild på seeeeeeen) hihi
ooooorkar inte gå till sängen , kanske "måste" sova här i soffan eftersom de är en HEEEEL meter till min säng;)

åå så är de skit kallt i mitt rum. det blir alltid de när jag inte har vatt hemma på länge. o typ sovit hos fille eller nått!!

så nu ska jag nog iaf försöka sova lite.
ska "passa" min syrra imorgon.... jaja,... :/
så är de .

alla får sova super gott.

nu ska jag gå enda till sängen. :) ska sova i joggingbrallor o tjocketröja!!! :o assså annars är jag ju en isbit snart!! :o
o så måste jag stänga av datan ... o kanske tv:n
o så måste jag sätta mobilen på laddning o släcka å säga natti natti till min älskling! .
känns konstigt nu när inte han är här när jag ska sova!


SOV SKIT GOTT !!


PUSS OCH KRAM SES PÅ STAN! ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0