snösnösnö

HejHej bloggen.!!!!

idag är ingen kul dag. i skåne har vi snökaos det är verkligen inte kul.
snösnösnö. så trött jag är på de nu asså. kan det inte bara komma en massa sol nu. jag vill få bort all snö.!!
det är så tråkigt!! :@
iaf. kom nästan precis hem. har vatt snabbt hos älskling. pappa hämtade mig tidigttidigt idag för annars hade jag inte kommit hem alls. för jag säger bara de. det är snö på alla ställen i hela iaf helsingborg! o troligen på några ställen till;) haha
iaf. har vatt hos doktorn idag också. fyfyfy. sånt gillar vi inte. dom kommer fan aldrig fram till nått. nu tror min doktor att jag inte tål mina djur o att jag ska undvika dom ett tag är vad hon tycker. får se hur det går. just nu har jag ju dom på mitt rum !! jaja,
vet inte om det blir skolan imorgon eftersom vädret är som det är. får se. får nog fixa lite på mitt rum idag. har inget annat o göra. JAG HAR FAKTISKT INTE EN ENDA LÄXA DENNA VECKAN (ÄN) !!!!!!! hahaha, så jag kan inte plugga. :) iaf , eller jo spanska föresten man jag jobbade med amanda idag på lektionen så jag har ju "gjort" den redan . får skriva av henne sen!



jaja, nu ska jag gå o äta.

puss o kram ses på stan.


philip möller jag älskar dig mest av allt på hela jorden! (a)


/ jb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0