SYSTERS NAMNSDAG !

HEJ HEJ BLOGGELIBLOGGBLOGGEN !!!! (H)

(inga bilder)


idag: började med att jag gick upp... tog det chill skulle ta sena tåget eftersom det inte var sol/läx skoldag! ;)
men ja.. sen så fixa jag lite mat som jag skulle ha med !! ;p sen tog jag tåget.. sen i gt. kom alla andra på tåget också! snacka om att det var mycket folk! :o
sen när vi va i stan . skulle vi ta bussen.... eller nej vi skulle gå men vi ville ta bussen men så kom vi fram till att det gick snabbare att gå... ALLLA DOM TRAPPOOOOORNA! :o att jag verkligen gjorde de ? :o
det är sjukt!!! iaf sen var vi framme, väntade i tio min för att vi hade gått så "snabbt" , sen så åkte vi skridskor. JAG SÖÖÖÖÖG! :D hahahahahahahahahaha,
men efter 50 min hade jag, pernilla + lollo redan ont i fötterna o pallade inte mer så vi gick av o satte på oss skor. GÖTT! men det var skit kallt! :o :s
fan ..
iaf sen så efter nån timma så skulle vi bowla. det var jag, emelie, denise, simon och andré sjuk kul!!! vet ni varför ???????????

FÖR JAG VANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!! JIIIIHAA! ;D

sen så åkte vi hem. jag åt glass.

när jag kom hem satt jag ett tag vid datan, sen kom älskling o hämtade mig. NICE !

sen har jag vatt hos han tills nu ikväll... MYS ;$<3333


nu är jag hemma  har duschat o lite så.. snart blir det nog sängen .... jag är sjukt trött;)


imorgon ska jag fixa naglarna ! JIIIIIIPPPIIE!! GÖTT ;D



philip jag älskar dig!


puss o kram ses på stan ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0