TJA TJA!!! JOY-BOY HÄR

hejhej bloggen!!
lördag idag mycket trevligt! ;)
melodifestivalen var helt ok... men helt klart så var det rätt att darin gick till globen. kvällens bästa bidrag jue! :p
fick frågan om jag inte kan lägga in lite bilder på hur mitt rum blev när det är klart.
och ju självklart kan jag de. men inte nu... hihi, är hos älskling denna helgen... o så är de ju lov så jag vet faktiskt inte när jag ska hem. blir nog imorgon eller på måndag nån gång. fixar bilder så fort jag kan (!!) (aa)
hehe, annars har det inte hänt så mycket idag faktiskt!....
vaknade hemma hos älskling.
gick upp åt, duschade o gjorde ve mig.
åkte till väla.
shoppade men älskling han ville ha byxor. hittade jätte fina till han ;).
jag shoppade en maskara, en brunkräm, och deo!! :) gjömde min hemma så jag köpte en till ;) hehe.
kom hem sen. fikade lite då typ. behövde verkligen lite socker i mig eftersom jag typ svimmar när jag bara gått på väla nån timme .... blodet kommer liksom inte riktigt upp till huvudet. så när älskling skulle pröva byxor så fick jag sitta på hans jacka på golvet. (sött?) hahaha,
när vi hade fikat satte han sig o spelade sitt nya ps3 -spel som han också köpte!! -.- NÖÖÖÖÖÖÖRD (stör mig)
haha, ;)
o jag satte mig vid datan, NICE.
sen åt vi, GOTT
sen typ melodifastivalen ;D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
imorgon ville philip bara mysa sa hn... får se hur de blir med de... jag har ju myror i brallan... så jag kan ju inte vara stilla i 2 sekunder asså. HOPPLÖÖÖÖÖS !!
ska väl snart sova tror jag ... philip spelar fortfarande... kanske blir nån film att somna till...
asså det är ju hopplös med. jag vill så gärna att vi ser film fast att kanske ex. philip är skit trött..... o så "tvingar" jag han att se en med mig. o så somnar jag inom 5 min. så blir ju han pigg o så ser han klart den. o så nästa dag säger jag : oj förlåt jag somnade... philip bara: nej allvar. jag bara: kan vi se klart filmen.... Han bara : SUUCK!!!
AHAHAHAHAHAHAHA, just idag är det också så... förra helgen såg vi en fiml... som jag somnade till o han såg klart... o idag vill jag se klart den ;)
får se hur de går....
NI FÅR GISSA!!!!
jag skriver imorgon hur de gick (!!!)
hhe, natti natti. ha de bäst.
älskar er alla.
men mest philip älsklingen!
PUSS PÅREEE!! ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0