var bara tvungen

I LOVE YOU

p j

tänker på oss
hur jävla underbart vi, du och jag har det
tänker på hur det hade varit om vi, du och jag inte hade varit just de: "vi"
aldrig att jag hade klarat det
skulle aldrig funka!
tröttna?
det finns bara inte
nej aldrig, det ska alltid vara vi
allt annat skulle vara så hemskt
bara tanken, nejnej ! FY
så ska det aldrig bli
och förtroendet vi har för varandra
saker som jag aldrig sagt till någon förr
dom vet du, jag har berättat allt
det finns ingen som du
ingen som vet så mycket om mej
förtroendet som jag har för dej
det är värt mer än allt guld i hela världen
vi är alltid ärliga mot varandra
och kan alltid lita på varandra
det finns ingen som jag kan lita på så mycket som dej
det skulle vara svårt att träffa någon annan om det inte var du och jag
jag skulle enbart tänka tillbaka på oss
skulle aldrig kunna lita
så mycket på någon i hela världen

jag skäms inte för någon när
jag är med dej
det skulle aldrig gå
och så skulle det inte kunna bli heller
du älskar mej i vilket fall som helst det vet jag om
mysig är något som du verkligen är
kan ligga och titta på dej i flera timmar utan att tröttna
kan somna i din famn, lutande mot din axel
så mjuk och len
min hand i din
värmen sprider sig i hela kroppen
utan att veta om det så värmer du mitt hjärta
hjärtat som du håller i dina händer
mitt hjärta tillhör bara dej
det är ditt tills du inte vill ha det mer
fast då kommer jag ej heller att vilja he det
förstör det då!
skulle inte att någon ny skulle ha det!
hade blivit helt förstör oom du lämnade mej
hade aldrig hehövt något hjärta mer

Historian om oss:
att enbart snacka genom datan
det kommer aldrig att funka tänkte väl du
och ringde mej
jag vågade inte svara
med jag gjorde det tillslut
ag är idag jätte glad att jag gjorde det
verkligen en mysig röst
som mötte mej i luren
träffade gjorde vi
det blev lyckat
vi fortsatte träffas
och kom verkligen varandra nära
08-02-14
vårat speciella datum
datumet somjag aldrig kommer att glömma
det kommer alltid att stå inristat i mitt hjärta

tänk vad mycket som kan ändras av en jätte liten sak
tänk om det inte hade blivit såhär
tänk om någon av oss kanske hade gjort på något annat sätt
då hade det kanske inte varit vi

mins första gången jag fick det bekräftat
då den dagen du för första gången kallade mej för din flickvän
så att jag hörde det. helt underbart
skulle vilja spola tillbaka tiden till det minuten och kolla om, och om , och om igen
det blev en bekräftelse för mej

förstod och förstår fortfarande inte vad du såg/ser hos mej!?
jag är ju bara vem som helst bara en tjej

Ivilken fall som helst så älskar jag dej enormt mycket
jag kan inte leva utan dej
jag vill inte vara utan oss
du och jag vi, vi som är ett

philip, kommer alltid att tillhöra dej
finnas till för dej och bry mej om dej

pussar och kramar

din prinsessa / joy bolgert

ps. tillhör mej alltid
stå alltid trogen vid min sida
och så vill jag att du ska veta att jag gör allt för dej och älskar dej mer än allt annat
du ärså underbart fin
ingen är bättre än du









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0