ajajajajajajajajaj

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !!..,


ajajajajajajajajaajjjj. asså fan så jävla ont jag har i min vad.!! :O


mamma säger att de är kalk -brist. TYPISKT

men liksom jag hatar mjölk. det smakar bara grädde, o jag tåler inte grädde ;)

hahah

fyfyfyfy, o nejnejnej. jag tar bara mjölk till oboj. vilket jaag tycker borde räcka , men nej varför skulle de.

så iaf. inatt bara vaknar jag till i ett jävla ryck. o så bara krampar hela högra vaden!!! :'(

jag hade så ont så att jag bara skrek :s. fy fan så ont jag hade.

så låg jag där o vände o vred på mig. tillslut när det hade lugnat ner sig så somnade jag om igen. men jag har fan fortfarande ont. känns som att höger vad är dubbelt så stor som vänstra!!, hahaha. ;s



annars idag; gick upp. sen skolan. var tvungen att åka hem. jävla mens. sov ett tag. vaknade till lite. satt vid datan. målade lite på rummet när jag inte hade så ont mer. fick ont igen. la mig ett tag till vad datan. målade igen. älskling kom. målade lite mer. åt sen. målade ännu mer. mös snabbt men älskling. målade lite till. satte upp hyllor på nymålade väggen. gjorde det fint. kollade robinson. stikade upp en tavla i pausen. älskling åkte hem. jag åt. (drack MJÖÖÖÖÖÖÖÖLK)!!!!!. duschade. gjorde ve mig. har skit ont i vaden o i magen o så i halsen. allt på samma gång. sitter vi min lilla säng. här mitt på mitt rum o nördar lite data.



puss o kram ses på stan



/j.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0