FÖRKYLD IGEN!!

hejhej bloggen.!

länge sen jag uppdaterade. känns traadiiit o skriva vissa dagar, liksom känns bara som att man kan kopiera det var skrev dagen innan. o så kanske lite för att jag är så lat.
prov imorgon, kommer ALDRIG klara de. shit. vill verkligen höja mig. iaf.
sitter här nu. i sängen, läser lite skvaller. det är nice.
idag vaknade jag upp hemma hos älskling. hahah jag har kommit på att vi är särbo i veckorna o på helgerna är vi sambo för jag är alltid där på helgerna!! hahah
iaf så gjorde vi ve oss o så åkte vi tills hans mormor o morfar o fikade, trevligt.
sen åkte vi till hans syrra, men hon var på ikea. sen så åkte vi till hens bror ist. o så kom hans syrra dit, så fick vi mat allihooppppa .! skit gott. :D
sen åkte vi faktiskt hem , kollade lite på tv o sen kom mamma o hämtade mig.
på tal om inget så är jag sjuk igen. jag har blitt förkyld igen o jag hatar de. idag har jag haft feber också. fan så segt de är.
nu ska jag snart sova. alla får ha det bäst.  hej på er.!!!!! LOVE

puss o kram ses på stan.

philip möller jag älskar bara dig!!! :)<33
14 dagar kvar tills vi har 2 år baby!! (L)


/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0