så sjukt trött.!

HEEEEEEEJS !!,.

*
idag; inte gjort nått alls faktiskt, det har vatt

gött. har bara slappat. men ändå så är jag hur

jävla trött som helst? :-*

jaja, ska snart gå o lägga mig. kanske duschar

 först. annars får jag upp tidigt o göra de

imorgon! (a) hehe,

kanske fixar naglarna imorgon. inte säkert än

men.. jaja. kanske iaf. va med amanda i fredags.

det var chill i pill ;) ne skojjj. men det var kul.. så

sjukt länge sen vi träffades själva.

sen igår; vaknade jätte tidigt för att mina  

kaniner

höll på som fan i buren. kändes som att buren

var inne i mitt huvud. fan så jobbigt. iaf jag gick

upp o sånt. sen körde jag o mamma o handla lite

målar färg o såna saker. så hämtade vi philip o

sen så började han o jag med mitt rum. slipa

skarvarna på tapeten o lite, haha jag spacklade

också för första gången i mitt liv! NÖÖÖJD!!. allt

ska bli vitt. är sur också. för jag kan inte lägga in

alla bilder från min mobil till datan mer. :'( för att

sladden är cp. alla andra sladdar kan man sätta i

datan men inte min mobilsladd. o så orkar jag

aldrig packa upp den nya ;) ahahhaha  , jag är

lat! :)



Y

baby, shit som du betyder. du är så perfekt som

man kan bli. det ska du veta

jag kan inte leva utan dig.

jag blir liksom olycklig o inget funkar som jag

vill. Du får mig att våga saker du får mig att inse

saker. du kan inte fatta vilken hjälp du är för mig
i mitt liv. det är du som säger såna underbara

saker. det är du som alltid är så ödmjuk. det är

du som är så gullig. det är du som alltid lyssnar.

det är du som förstår mig. det är du som är bäst.

du är mitt hjärta o jag älskar dig för den du är.


jag älskar dig mer än livet.

att älska dig det tar jag förgivet.

jag saknar dig varje minut. jag kommer att sakna

dig tills mitt liv tar slut.

att sakna dig är otroligt svårt.


medans allt som var mitt nu kallas för vårt.

men att inte få höra din mörka röst ger mig

smärta. men att du älskar mig mest på jorden.

det värmer i mitt hjärta.Y




Kommentarer
Postat av: philip ;)

Awe:), älskling min du e för söt :D du e mitt allt gumman :$<3 puss o kram älskar dig :D<3<3

2010-01-24 @ 23:09:34
URL: http://philipmoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0