tänker på er.

hej bloggen. dålig uppdatering nu på senaste jag vet. har inte orkat har avtt sjuk sen i fre/lördags.
bara förkyld men ja... igår iaf då började det värsta. jag gick till skolan fast jag inte borde ha gjort de men ja iaf så skulle hade jag musik o så får jag världens kramp i magen.. o den sitter fortfarande kvar...
vi börjar tror att det är magkatarr.. :/ hoppas att det inte är de iaf.
iaf.
jag ska fan inte klaga.!! :o

sara o jonas... jag vill unna er detta blogginlägget.
jag tänker på er o de vill jag att ni ska veta, familjen kommer alltid finnas. lita på de.
allt som nu har hänt, ni är verkligen inte värda de!
först kom erat underbara barn! mycket fin liten flicka.
sen fick ni reda på tvillingarna.
dom ville ut tidigt vilken blev problem. sara du fick ett nytt hem för några veckor till en början .. Sjukhuset.
efter nyår kom iaf tvillingarna...... först blev man orolig.. men nu finns de mer hopp. jag är säker på att det kommer bli bra ! (a) jag håller tummarna varje dag!
nu har dessutom sara fått en eller plera proppar...:/ jag lider tillsammans med er.
snälla jag vill att ni båda eller alla 4 ska veta att som sagt familjen finns där för er. o jag vet att vi/ni tillsammans kommer att kunna klara detta!

ÄLSKAR ER! (L)



/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0