vet inte vad jag tycker ?

sitter här hemma hos fille vid datan och målar miga naglar.
har kollat katrin zytomierskas blogg lite ..
jag vet inte vad jag tycker om henne igentligen?
för de första ser hon jävligt bra ut. men det bli så fel ibland bara. (JAG TYCKER) liksom när man står och precis har sagt i direktsänd tv att man är gravid tycker inte jag att det är så bra att sen säga att man inte gillar barn. och att ingen gör det på riktigt. inte vet jag ... katrin kanske önskar att hon inte sa så men det är ju lite sent nu. jaja iaf . jag tycker de men asså på samma gång tycker jag fan att hon är för jälva cool!! (h) asså hon är nog den mest ärliga person som jag vet om., det gillar jag mycket mycket hos henne! jag gillar öppna och glada personer. (o så älskar jag skvaller !) som hon alltid kommer med på torsdagarna i vakna!! ;D toppen. jag gillar de.
läste någon komentar på bingos blogg idag också.. skriven för ett tag sen. Bilden som var komenterad var på Katrin o Bingo (toppen söt). iaf så typ hade någon smart person komenterat att den bara inte kunde fatta varför bingo var tillsammans med henne o blablabla massa onda saker som att dom båda viste att det inte skulle hålla !?
varför varför o varför gör man så? :o dom är ju hur fina tillsammans som helst!! :o
dessutom tror jag att det är bra för dom att få ett litet barn. MEN det är ju mycket ansvar ;) hahah säger jag sominte har några egna barn själv xD ;) hahah
jaja iaf nu ska jag nog gå och kolla lite på tve ;D

ha det toppen .

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0