alltid vi


idag är de den 14 juli vilket betyder att jag o min älskling har 29 månader tillsammans. alltså så har de vatt vi ett tag. o jag måste bara säga att ett förhållande verkligen går i vågor. först är man nykär.. man tänker på varandra exakt varje sekund. åååh, jag minns alla svenska lektioner... fy ja o emelie min kompis... ja vi satt där.. vi gick i 7.an o vad gjorde vi...? ja inte de vi skulle iaf. vi satt där vid varsin bänk med huvudet lutat på armen som om huvudet inte orkades hållas uppe... vi drömde oss bort var eviga dag om vad som skulle hända o vad som skulle ske. o jag tror inte att nån av oss riktigt visste vad som skulle ske precis. men så blev de iaf. åå jag minns verkligen allt. tänk att man kanske inte minns läxan man fick dagen innan men man minns hur allt var för 2 år o 5 månader sen. så sick.!! ja iaf de blev iaf jag o philip på alla hjärtans dag 2008. som man har mognat o nu är man inte alls samma person. men som jag sa innan alla förhållanden går i vågor... o ja de har ju såklart vårat också gjort. ja vi har haft som sagt "nykäraperioden", "bråkperioden", "jag vill slippa dig perioden", "jag saknar dig för mycket perioden", "lämna mig aldrig perioden", "varför vill du ha mig o inte nån annan perioden"... ja allt. o var står vi nu då..? jo vi umgås nästan varje dag.. jag kan bli sur på han o han på mig. vi går över gränsen för att testa varandra... de gör nog alla. vi kan bli riktigt sura på varandra, men kan vi leva utan varandra?? NEJ! absolut inte. jag kan inte tänka mig ett liv utan han. jag saknar han o de känns. ses vi inte på  nån dag så vill jag gråta. jag är fortfarande så jävla kär. o jag vill alltid att de ska vara vi för jag vill aldrig leva utan MIN egna philip möller. som alltid kommer att finnas i mitt hjärta!
ja de var de jag ville säga. jag älskar bara philip. o de kommer jag alltid att göra.! så ni vet. puss till han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0