förlåt för sån dålig uppdatering idag..

men jag har haft fullt upp. vädret är på topp dessutom så man har ingen lust att sitta inne.:)



nästan 40 grader! :D haha
dagen började i filles säng. vid 12. jag lät fille sova ut o satte mig ist vid tv o kollade på nån film som jag hittade i lådorna !! den var underhållande men inte bra. ! haha, ja sen vaknade fille typ en timme senare o då åt vi frullebulle, hihi mys. efter de gick jag o duschade o fixade mig. o då var ju klockan 4 redan. vi tog cyklarna till råå o ät glass.. glömde kameran!! hehe ouups! :D haha
filles faster o hennes man har en båt där så cyklade inom där med. sen hem, vi åt. gott. efter de tog vi oss en spontan tur till väla. var var där 50 min innan dom stängde o var där tills dom stängde hahaha. jaja. fille köpte tre par nya shorts o jag köpte fäng till ögonbrynen. när vi kom hem så färgade jag dom... blev bra faktiskt.!! visar sen hur de blev! lite före o efter !! men pallar inte fixa med de nu! .



jaja... nu ska jag o fille se film. de blir en vi aldrig har sett. the hollyday!!



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0