godmorgon

först måste jag börja med att säga sorry att jag inte uppdaterade mer igår.. men fanns de nån tid till de? nej!!
som ni redan vet tog vi båten över till danmark, vi kollade i massa affärer i varmen! det var verikligen skit mysigt, ja vi gick där iaf i nån/några timmar... sen påvägen till båten så tog vi vars en glass.. MUUUUUMSI! . ja sen båten hem då.. väl hemma i hbg så gick vi till donken. gottepåse!. sen skulle fille till fotboll men vi hann kolla en snabbis i lite affärer hemma med. blev en väska för mig. skit snygg... koller bild nån gång ;) haha. iaf den fick jag av underbara fille. asså gud jag är så borkskämd om man tänker efter... jag betalar aldrig min mat när han är med, han bjuder på allt, bio, laserdom.. (alla fick betala för sig själva.. men inte jag) hehe. han köper de jag vill ha. awe han är den bästa pojkvännen men kan önska sig måste jag säga! puss till han. å jag måste säga jag älskar han mer o mer för varje dag.
ja iaf sen körde filles mamma mig hem till dom, så kolla vi på tv o så medans fille var på fotboll. :D hif vann!!
jaja, de har inte med saken att göra. efter lotta på liseberg så började jag o filles mamma att ja... asså fy vi skrattade iaf. ja först nopprade jag hennes ögonbryn.. !! sen så skulle jag.. ja ni kommer inte tro mig men jo de är sant, jag rakade hennes ben!!! :D haha. för hon hade aldrig gjort de. hon har alltid haft en sån... DRRRRRRRBUUM,,.. ja ni fattar, en sån på batteri. ja få sa jag att jag tyckte de var bättre men hyvel. å då gjorde jag de på henne. sen för att vara snäll tog jag hennes armhåla också!! :D hahahaa. ja kul hade vi iaf. nu har jag vatt uppe ett tag o har duschat o ätit.. ja allt men inte fixat mig så de ska jag göra nu. sen ska jag o filles mamma köpa hyvel till henne. skriver senare!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0