hemma

så nu är jag hemma igen efter en halvdag på stan med emelie!! :D har vatt hemma ett tag nu o har inte gjort sådär jätte mycket precis. bilder på de jag köpte kanske kommer. jo o nu ska jag berätta varför jag aldrig lägger in bilder på bloggen. o de är därför att jag har en egen data då.. ja o de är därbar, ja så iaf har min musplatta damp så den är inte bra, därför måste jag ha en "vanlig" mus i den ja så iaf o den tar mitt usb, ja så i denna datan går det inte typ. ja sen datan där ner har ju funkat hela tiden tänker ni då. ja de har den men nu är de så att usbt där fram på datan har cp.at sig alltså en sån sak där inne har knäckts o en har böjts, ja så då måste jag in på baksidan hela tiden. vilket jag inte pallar. jag behöver en ny data!!! JA TACK! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0