jag älskar dig mer än luften jag andras

eftersom att jag ska jobba så konstig tid idag så blir de nog inte så mycket uppdatering idag. kanske nu. o kanske kanske när jag kommer hem. de åter står att se.! hihi. jaja. här kommer en fin blir och den mysigase låten just nu!



jag älskar verkligen denna bilden, inte för att jag är precis vaker på sen utan att den är mysig. o jag minns hur mysigt vi hade den dagen. o kolla älskling, o vattnet i bakrunden! awe!







älskling, jag älskar dig så otroligt mycket.
utan dig hade jag inte vatt mycket.
jag vill alltid tillhöra dig.
alltid vara din lilla flicka.
vi ska alltid älska varandra.
och aldrig svika det som är vi.
oss.
jag älskar livet tillsammans med dig.
jag älskar att få kalla din min.
att du bara tillhör mig.
och att du inte kollar på andra.
vi alla vet hur svartsjuk jag kan vara.
du är nog den ända som orkar mig.
du är den ända som förstår sig på mig.
jag behöver aldrig ljuga för dig.
och aldrig du för mig.
jag förstår mig på dig.
och du dig på mig.
jag kan alltid snacka med dig.
vi finns till för varandra.
gud skapade oss för att få vara med varandra.
det ska alltid vara vi.
lämna mig aldrig.
jag lämnar aldrig dig.
vårt liv ska byggas upp tillsammans.
jag gillar de.
du är den ända jag tänker på.
ibland glömmer jag mig själv.
jag kan inte säga mer än att jag älskar dig mer än allt.
mer än lutfen jag andas.
om kärlek vore tid skulle jag ge dig en hel evighet.
om kärlek vore jord skulle jag ge dig hela jorden!
puss/ j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0