jag har en anledning! FAKTISKT!

JAG LEVER JAG LEVER, !! ingen fara alls. mycket ledsen att jag inte har bloggan på en hel evighet!. men jag har en anledning. faktiskt. igår stack jag o fille in till stan, festivelen. kollade lite artister o så. ja gick runt o mööööste biten.... ;D haha, ja iaf sen kom vi ju inte hem förrän sent o då orkade jag inte blogga utan somnade ist framför new moon. ! ja så idag då. ja hinner man blogga när man vaknar när halva dagen har gått o jag måste hem o fixa mig för att sen rusa iväg till jobbet tills 5... ja vad gör men inte för att få lite extra pengar?! haha :D ja så slutade jag inte förrän sent så jag var väl hemma lite före 12. sen hämta mina saker o sticka direkt till fille, hungrig som ett svin o mega trött med värk i båda armar, fötter, nacke o huvud.!! ja o nu sitter jag här. hemma hos fille i min extremt rosa nattisdress, har ätit min macka, o ja nu blir de en tandborstning o en film! puss på er.!

ps. jag har faktiskt nackspärr...:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0