nu är jag hemma

japp så är de, för nu är jag hemma.. visserligen ska jag hem till fille imorgon igen men jag behövde packa om !! hihi. jaja. så är de. idag har jag inte så mycket att skriva. vi var på väla. men jag hittade inget.!! jaja, man kan inte alltid hitta nått. mmmh, å sen så har vi bara vatt hemma. har bland annat spelat spel! hiihi.
jaja nu ska jag ha lite mys o kolla film. o kanske städa upp på mitt rum som inte är gjort på 2 veckor nu känns de som!, asså jag är cp. jag hatar att städa o hatar när det inte är snyggt o rent MEN!. jag är bäst på att stöka till!! det måste jag verkligen säga. + att jag städar i ½ km/ h.. haha jaja nu ska jag inte störa er mer. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0